کنفرانس خبری مسعود شجاعی

کنفرانس خبری مسعود شجاعی




 

 


کنفرانس خبری مسعود شجاعی


تاریخ : جمعه ،
27 مرداد 1391

ستاره ايراني باشگاه اوساسونا، امروز در مجموعه ورزشي تاخونار، پشت ميکروفن ها قرار گرفت و پاسخگوي سوالات خبرنگاران شد.


سايت گل - در اين کنفرانس خبري طولاني و مملو از احساسات، اين بازيکن ايراني نگاهي به گذشته هاانداخت و به مرور 15 ماهي که به دور از دنياي فوتبال سپري کرد، پرداخت.حالا شجاعي کاملا آن روزها را پشت سرگذاشته و قبل از هر چيز ديگري از شرايط فيزيکي اش صحبت کرد:« الان حالم خيلي خوب است. صد در صد آماده نيستم ولي خيلي بهتر شده ام. در هر جلسه تمريني و در هر بازي، با اعتمادبه نفس تمام وارد زمين مي شوم. نه احساس درد مي کنم و نه احساس ناراحتي ؛ فقط هنوز ريتمم را باز نيافته ام. به علاوه، وزن کم کرده ام و نسبت به روزهاي قبل از مصدوميت سبک تر شده ام. بعد از چنين مصدوميت طولاني اي، به زمان نياز دارم تا بتوانم به روزهاي اوجم بازگردم.»

بازيکن ايراني اوساسونا، از حمايتي که در طول تمام اين ماه ها دريافت کرده، متشکر است:« مي خواهم از سران باشگاه و هم تيمي هايم تشکر کنم. هيچ وقت به خاطر آنکه دور از خانواده يا کشورم بوده ام، احساس بدي نکردم. همه از من خيلي حمايت کردند. فقط مي توانم از همه تشکر کنم. به ويژه از هواداراني که هميشه در خيابان و در سکوهاي ورزشگاه، حمايتشان را از من ابراز کرده اند. از همه واقعا متشکرم:از پزشکان، فيزيوتراپ ها، از مسئولان رختکن و کارگران تاخونار؛ نمي دانم چطور بايد پاسخ محبتتان را بدهم. »

شجاعي در ادامه درمورد روزهاي سخت مصدوميت گفت:«روزهاي خيلي سختي را پشت سرگذاشتم و همه چيز خيلي سخت بود. تقريبا روزهايي مي رسيد که تا مرز گريه کردن پيش مي رفتم. در ابتدا واقعا ناراحت بودم ولي بعد از سفر به آلمان اعتماد به نفس گرفتم و مي خواستم تا با فکر کردن به آينده، زندگي اي عادي داشته باشم. الان حالم خوب است. به ويژه به خاطر تمام حمايت هايي که دريافت کرده ام. هيچ وقت به خداحافظي از فوتبال فکر نکرده ام ولي لحظاتي بود که بيش ازحد ناراحت بودم. به ويژه وقتي که در کلينيک سن ميگل به من گفتند که بايد دوباره پايم را جراحي کنم، در انتظار آن بودم که به من بگويند که ديگر مي توانم بازي کنم. آن لحظه ها، لحظه هاي واقعا سختي بود (شجاعي در زمان برزبان اوردن اين صحبتها به شدت احساساتي مي شود). واقعا در اين باشگاه روزهاي خيلي خوبي داشتم و فکر نمي کنم که در هيچ تيم ديگري، مي توانستم چنين احساسي را تجربه کنم. رختکن اوساسونا رختکني ويژه است.»

مسعود شجاعي اولين حضورش در ترکيب تيمش بعد از سپري کردن روزهاي مصدوميت را در روز 18 جولاي و در بازي دوستانه مقابل اوئسکا جشن گرفت. شجاعي در مورد آن بازي گفت:« مي خواستم شروعي طبيعي داشته باشم ولي حس عجيبي داشتم. بازي بدي را به نمايش گذاشتم؛ چون مي خواستم هرکاري بکنم.مربي تيمم به من روحيه مي داد. هيچ وقت مصدوميتي تا اين حد طولاني نداشتم و مي دانستم که بايد کم کم خودم را براي بازگشت به ميادين آماده کنم. بدون عجله. من علاقه و هيجان زيادي براي شروع فصل دارم. امسال نمي خواهم حتي يک بازي را هم ازدست بدهم.»

بخش پاياني صحبتهاي مسعود شجاعي، به همدردي او با قربانيان زلزله ويرانگر در منطقه شمال غربي ايران که روز 11 آگوست رخ داد، اختصاص يافت:« من براي مردم واقعا ناراحتم. چون اين زلزله در سه روستاي خيلي کوچک رخ داده و بيش از 300 قرباني گرفته. مي خواهم از راه دور کاري انجام بدهم ولي نمي توانم. فقط مي توانم بگويم که از شدت ناراحتي اي که در درونم حس مي کنم، حرف بزنم. اميدوارم که شرايط تدريجا خوب شود و دولت به اين مردم کمک کند.»


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل